Hvorfor blogger jeg?????

Bildet mitt
oslo, oslo, Norway
En voksen Dame. Som ved denne bloggen, både får luftet div. samfunns-problemer/gleder, som jeg finner morsomme/engasjerende. Blir også en slags dagbok. På min vei, mot en/ei/flere ett eller annet. Også innimellom, blir jeg bare så forbannet på systemet, livet,urettferdighet,inngroddheit, bås-setting, firkanta lover og for alle menneskene, som alltid tror de vet alt. Spesielt de som mener sine meninger, i sin verden. Aldri, har de vært i min. Mens jeg må leve i deres...................................... Men utrolig imponert, av alle Heltene og Englene som er overalt i hverdagen. Man må bare se lengre enn sin egen nese. Eller være mere der du er.... og se deg rundt,uten å analysere alt i filler. KUN NYTE, det å være tilstede i nuet.

onsdag 8. august 2012

FOR EN BLUES....


Da var årets Blues ferdig, og for en magisk Lørdag det var på Brygga i år. Hadde bare passe forventninger, siden Fredagen var en skuffelse. Men der tok jeg feil. Bernard satte listen høyt, og de som kom etter bare fortsatte, til slutt avsluttet Paul Rodgers men ett megamax show.... Den som ikke begynte å bevege seg da, måtte være lam. Når man da er tilbake i Tigerstaden, må man bruke minst to dager å komme seg på he he. Så nå er jeg hjemme og klar, om du som er i Oslo er hypp på litt gøy. Får besøk av fam. fra 9-15, og deretter er jeg all yours....Satser på en deilig varm sen-sommer for alle, og en fruktbar høst... KLEMETTE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar