Hvorfor blogger jeg?????

Bildet mitt
oslo, oslo, Norway
En voksen Dame. Som ved denne bloggen, både får luftet div. samfunns-problemer/gleder, som jeg finner morsomme/engasjerende. Blir også en slags dagbok. På min vei, mot en/ei/flere ett eller annet. Også innimellom, blir jeg bare så forbannet på systemet, livet,urettferdighet,inngroddheit, bås-setting, firkanta lover og for alle menneskene, som alltid tror de vet alt. Spesielt de som mener sine meninger, i sin verden. Aldri, har de vært i min. Mens jeg må leve i deres...................................... Men utrolig imponert, av alle Heltene og Englene som er overalt i hverdagen. Man må bare se lengre enn sin egen nese. Eller være mere der du er.... og se deg rundt,uten å analysere alt i filler. KUN NYTE, det å være tilstede i nuet.

torsdag 27. desember 2012

ROMJULSKOS

Da var freden senket seg. Familien er dratt, og jeg har lyst på litt deilig kos, nå i kulda.                      Så om du som meg, er  i Oslo,og vil det samme.
 Må du gjerne ringe meg.

Kaldt, var det også, da disse bildene ble tatt. Var en islabyrint utenfor Slottet, for noen år siden, og da måtte jo selvfølgelig jeg dra dit, for å få noen frekke bilder. Elsker jo slike stunts, som sikkert de fleste som følger meg, allerede vet.
 Nå om dagen, har jeg PLUTSELIG, mye ledig tid, så det er bare å slå på tråden. Så benytt deg av muligheten, og gi deg selv, en skikkelig Julegave, Nemlig en god massasje, der jeg bruker varme steiner, som ett av mine hjelpemidler, for dine ømme muskler.
Har jo også muligheten å gi deg ett kar-bad først, for å få varmen skikkelig.
 Siden man har drevet aktivt i friidrett i mange år, vet man jo litt om musklatur. Mest fordi, man har forstrekt omtrent alle musklene man har, he he....
Så da sees vi kansje????     (Se min hjemmeside: mette.nu for tlf.nr)

Ønsker alle en
 EN FORTSATT GOD JUL, OG ETT INNMARI GODT 2013...
 HILSEN METTE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar