Hvorfor blogger jeg?????

Bildet mitt
oslo, oslo, Norway
En voksen Dame. Som ved denne bloggen, både får luftet div. samfunns-problemer/gleder, som jeg finner morsomme/engasjerende. Blir også en slags dagbok. På min vei, mot en/ei/flere ett eller annet. Også innimellom, blir jeg bare så forbannet på systemet, livet,urettferdighet,inngroddheit, bås-setting, firkanta lover og for alle menneskene, som alltid tror de vet alt. Spesielt de som mener sine meninger, i sin verden. Aldri, har de vært i min. Mens jeg må leve i deres...................................... Men utrolig imponert, av alle Heltene og Englene som er overalt i hverdagen. Man må bare se lengre enn sin egen nese. Eller være mere der du er.... og se deg rundt,uten å analysere alt i filler. KUN NYTE, det å være tilstede i nuet.

lørdag 1. februar 2014

Nytt om Partyene

De er fremdeles første Torsdag i hver mnd. MEN med litt andre kriterier.
For det første: Om jeg ikke har flere enn tre stk, som innen Onsdags kveld har sendt en sms (som er den eneste måten, du kan melde deg på med ) med teksten: Påmelding Party, 
Om du skriver party eller spør om masse på sms, så er ikke dette en påmelding. Siden jeg ikke er fan av masse sms, så må du ringe for å få info. Sms er for de som jeg kjenner som kort lurer på en tid fek. Sms,er som krever gjerne helt enkelt svar som ja, nei, eller ring for avtale. 
Sender ikke ut meld for hvert Party, det kommer litt an på hvordan dagene på arbeid er. Men Party blir det om som sagt vi har 3 eller flere klare påmeld. innen onsdag kveld. Slik at jeg kan sjekke om det blir eller ikke før jeg drar på jobb. Sender ut en meld til de som er påmeldt om hva som skjer, innen kl fire på torsdagen. MEN, du må bekrefte at du er med når jeg sender den ut. For ting kan skje og komme i veien for alle sammen. Nå må alle ha en god dag  for nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar